2018年2月1日木曜日

Cutie (White...with 1 DT Work)

 
Hi friends! Today I'm happy to share my DT layout for White...with 1. This month's color is Sizzling Pink!! Plus, there's a sketch you can use;)
 
皆さんこんにちは!今日のレイアウトは、White...with 1 のDTワークです♪ 今月のカラーはピンク♡ スケッチもありますよ!
 
 
 

My daughter has never been the girly girl type, but since the color theme is white and pink, I decided to make a girly layout.

娘は女子っぽくない女子ですが(笑) テーマがピンクなので、思いっきり女子なレイアウトを作ることにしました。

After I chose the background paper, I thought it was too pink so I spread some gesso to soften the patterns. Then I used a stencil and textured paste to make some hearts. I used lace paper, ribbons, flowers, pearls, rhinestones... all kinds of girly stuff I can think of!! Here are some close-ups;

背景のペーパーを選んでから、ちょっとピンクすぎるな…と思ったので、ジェッソで少し色を和らげました。次に、ステンシルとテクスチャペーストでハート模様をつけました。材料は、レースペーパー、リボン、お花、パール、ラインストーンなどなど、女の子っぽいものをふんだんに使いました(笑)

 





 
I had fun making this girly layout, and even my daughter liked it! Thank you so much for stopping by, and I hope you will join us! Have a great February!
 
なかなか楽しく作ることができました!娘も、可愛いって言ってくれたので良かったです(笑) 
立ち寄って下さりありがとうございました。素敵な2月を♡♡♡

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。