2018年5月1日火曜日

REMEMBER (White...with 1 DT Work)

 
 
 
 
 
 
 

Hi Scrappers! Today I'm excited to share my new layout for White...with 1. This month's color is Gerbera Petal. Plus, there's a moodboard!
 
こんにちは!今日は、White...with 1 の新しいレイアウトを紹介します。今月のカラーはガーベラ・ペタル。ムードボードもあるので利用してね!
 

 
First I used 2 kinds of stencils and modeling paste and created patterns. Then I spread some ink and after it had dried, I put lines and splatters with black acrylic paint. I layered vellum and paper under the photos, and embellished with die-cuts, wooden flowers, buttons and film. Here are some details;

まずは背景ですが、モデぺと2種類のステンシルで模様をつけた後、インクで着色、乾いてから黒のアクリル絵の具で線とつけ、さらに少し飛ばしました。写真はヴェラムとペーパーを重ね、周りをダイカットや木のパーツ、ボタン、フイルムで飾りました。






I thought it would be a challenge for me to use this color, but it matched the photos perfectly and the black paint spiced up the layout. I love the texture of the background too! Thank you so much for visiting, and I hope you will enjoy this challenge:)

難しい色かなと思いましたが、写真とぴったりマッチして黒が引き締めてくれました。背景のテクスチャもお気に入り!訪問して下さり、ありがとうございました。皆さんも楽しんでね♪

Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

2 件のコメント:

  1. いつも安定して素敵な作品ですね、優しいピンク色に癒されます。
    二人のようないつも笑顔でラブラブなカップルになりたいな~


    返信削除
    返信
    1. ありがとうございます😆
      いつも笑顔でいれば、ラブラブになれること間違いなし!😉

      削除

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。