2018年5月15日火曜日

WONDERFUL (Let's Get Sketchy DT Work)

  
 
Hi friends! Today I have a layout for the new sketch of Let's Get Sketchy! Here is the sketch:)
 
こんにちは!今日は、Let's Get Sketchy の新しいスケッチで作ったDTワークです♪ こちらがスケッチ。
 
 
This sketch was quite a challenge for me. I thought of rotating the sketch, but I stuck to the original after all. I used some pictures of my daughter and her friend, playing in the park. I love scrapping daily pictures like these, because my daughter looks so happy and natural.
 
To begin with, I spread gesso on the background to soften the colors. Then I used modeling paste and created a pattern. I matted the photos with white cardstock, and machine stitched around. I fussy cut flowers and words and decorated throughout the layout, some popped up with foam. I also used wooden flairs, a ribbon and a clip. Here are the details.
 
このスケッチ、なかなか難しかったです!スケッチを回転させて作ろうかとも思ったのですが、結局忠実に作りました。写真は、娘と友達が遊んでるものを使いました。こういう写真の娘の表情が自然で楽しそうなので、SBに使うのが好きです♡
 
はじめに、色のトーンを落とすため、背景全体にジェッソを塗りました。その後モデリングペーストとステンシルを使って模様をつけました。白バジルに写真を貼りつけ、周りをミシンで縫いました。お花や文字などをカットアウトし、いくつかはポップアップしてレイアウト全体に飾っています。その他に木のボタン、リボン、クリップを使って完成!

 




 
Thank you so much for stopping by, and I hope many of you will play along with us!
 
訪問して下さり、ありがとうございました。たくさんのご参加、お待ちしています♪
 
Instagram URL http://instagram.com/natsukoslittlecraftroom

Natsuko xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。